Efekat primjene aplikacija u nastavi stranoga jezika

Autor(i)

  • Jasmina Tockić-Ćeleš Pedagoški fakultet Univerziteta u Bihaću

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.52580/issn.2232-8556.2023.12.13.146

Ključne riječi:

digitalni mediji, aplikacije, eksperimentalna grupa, kontrolna grupa, anketa

Sažetak

Učenik je već u svojoj svakodnevici naviknut da koristi digitalne medije i njihova primjena u nastavi stranoga jezika može voditi ka poboljšanju motivacije i interakcije. U ovom radu je predstavljeno kako nove tehnologije mogu utjecati na primjenu digitalnih medija u nastavi stranoga jezika, promijeniti nastavni proces i učiniti ga efikasnijim. Sprovedeno je eksperimentalno istraživanje sa učenicima osnovne škole, pri čemu su se u nastavi koristile aplikacije Kahoot! i Book Creator. Polazna hipoteza glasi: Rezultati primjene aplikacija u nastavi Njemačkog kao stranoga jezika jasno će pokazati efikasnije postizanje nastavnih ciljeva. Rezultati testova eksperimentalne i kontrolne grupe su obrađeni i upoređeni. Na osnovu analize rezultata će se diskutovati o prednostima i nedostacima digitalnih medija u nastavi stranoga jezika.

##submission.downloads##

Objavljeno

2023-10-01

Broj časopisa

Rubrika

Articles