Mjerni instrumenti i kvalitet učeničkih postignuća
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.52580/issn.2232-8556.2023.12.13.111Ključne riječi:
mjerenje, mjerni instrumenti, učenička postignuća, standardi kvalitetaSažetak
U radu se govori o mjerenju kvaliteta učeničkih postignuća u prvom razredu srednje škole i načinu mjerenja. Šta je sve potrebno uraditi da bismo izvršili ispravno mjerenje? Zašto je važno vršiti mjerenje? Kome služe dobiveni reazultati? Ovo su samo neka od pitanja na koja težimo ovim radom dati odgovore. U isto vrijeme u radu se analizira uloga nastavnika u samom procesu mjerenja kvaliteta učeničkih postignuća kao i njegova uloga u procesu pripreme učenika u cilju dostizanja željenog kvaliteta. Budući da su u posljednje vrijeme u centru intersovanja samih procjenitelja kvaliteta nastavnog procesa standardi kavliteta, nas zanima kako se definišu standardi, ko učestvuje u procesu izrade standarda, ko donosi standarde i kako se mjeri validnost postavljenih standarda kvaliteta. I najzad, koju ulogu imaju ulazni rezultati, te da li je važno planirati način podučavanja i učenja u skladu sa ulaznim rezultatima kako bismo imali kvalitetnije izlazne rezultate.