Kreativni rad u visokoškolskim ustanovama
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.52580/issn.2232-8556.2023.12.13.45Ključne riječi:
visokoškolske ustanove, kreativnost, kreativne tehnikeSažetak
Kreativnost na tercijarnom nivou obrazovanja odnosi se na analiziranje kreativnosti u visokoškolskim ustanovama kroz segmente kao što su kreativnost kod nastavnika i studenata i kreativnost u poslovanju/funkcionisanju ustanove, a to jedan od ciljeva ovog rada. Posebno je predstavljeno poglavlje o povećavanju razine kreativnosti u organizacijama/fakultetima, sa posebnim akcentom na povećavanje kreativnosti uz pomoć kreativnih tehnika. U fokusu je i pitanje kako menadžment može potaknuti kreativnost na fakultetima, bez isključivanja uposlenika i njihovog kreativnog ponašanja u organizacijama.
Nastoji se prikazati specifičnost kreativnosti u visokoškolskim ustanovama; služe li se nastavnici i studenti sa kreativnim strategijama u nastavnom procesu te šta je sve potrebno da bi se poticala kreativnost u visokoškolskim ustanovama.