Učinkovitost rada u skupinama u nastavnoj praksi
Ključne riječi:
interakcija, obrazovanje, oblici rada, učeniciSažetak
Današnja orgnizacija nastavnog sata i oblici rada nisu se mnogo promijenili kroz povijest. Promjene koje su se dogodile sporo prodiru u obrazovni sustav. Nova bi rješenja i obrazovna organizacija trebala biti pomno isplanirana kako bi poboljšala učinkovitost obrazovanja. Ovo istraživanje za cilj ima istražiti prednosti i nedostatke različitih praksi, evaluirati učinkovitost rada u skupinama i usporediti je s drugim oblicima rada. Rad u skupinama, iznjedrivši se iz tradicija razvojne i socijane psihologije, potvrđuje važnost interakcije u učionicama. Osnovni cilj ovog istraživanja je bio proučiti učinke ovakvog rada na uspjehe učenika, njihove stavove prema školovanju i socijalnu klimu unutar učionica, saznati je li rad u skupinama doveo do porasta u učenju i motivaciji te dati daljnj e preporuke.