Procjena učeničkih postignuća u razumijevanju pročitanog teksta

Autor(i)

  • Lejla Ovčina Pedagogical faculty, University of Bihać
  • Sanja Soče Pedagoški fakultet, Univerzitet u Sarajevu

Ključne riječi:

čitanje, razumijevanje, postignuća, procjena

Sažetak

U radu je prikazano ispitivanje provedeno s ciljem procjene postignuća učenika u čitanju i razumijevanju pročitanog teksta od strane učitelja i istraživača. Ovakve procjene doprinose boljem razumijevanju procesa čitanja i tipova zadataka koje se koriste u testovima razumijevanja. U ispitivanju je učestvovalo 200 ispitanika, po stotinu u kontrolnoj i eksperimentalnoj grupi, koji su radi bolje procjene ujednačene po spolu, rezultatima postignuća u čitanju i pisanju i obrazovnoj strukturi roditelja. Rezultati testova razumijevanja pokazuju pozitivan učinak na postignuća učenika nakon uvođenja eksperimentalnog postupka. Kvantitativna analiza utvrdila je veću povezanost kriterija ocjenjivanja s ispitanicima eksperimentalne grupe i ispitivača nego što je to slučaj s ispitanicima kontrolne grupe.

##submission.downloads##

Objavljeno

2022-09-26

Broj časopisa

Rubrika

Articles