Pitanja i zadaci u čitanačkim tekstovima za razrednu nastavu
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.52580/issn.2232-8556.2024.13.14.48Ključne riječi:
new learning methods, textbooks, teaching processes, questions and assignmentsSažetak
Posljednje dvije decenije u obrazovnom sistemu Bosne i Hercegovine nastale su promjene koje se odnose na revidiranje nastavnih planova i programa, uvođenje novih metoda učenja i poučavanja te prelaska na devetogodišnje obrazovanje. Određeni aspekti usvajanja znanja ostali su nepromijenjeni, što se odnosi i na izvore saznanja. Među njima je i udžbenik, koji, bez obzira na navedene promjene, ostaje značajan faktor u nastavnom procesu i polazište praktične primjene obavezujućih nastavnih programa. U ovom istraživanju analizirani su čitanke za treći, četvrti i peti razred devetogodišnje osnovne škole. Predmet analize je zastupljenost pitanja i zadataka u čitankama prema Bloomovoj taksonomiji koja će dovesti do one najreprezantativnije.