Pitanja i zadaci u čitanačkim tekstovima za razrednu nastavu

Autor(i)

  • Lejla Ovčina Pedagoški fakultet, Univerzitet u Bihaću
  • Merisa Rekić OŠ Todorovo, Velika Kladuša

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.52580/issn.2232-8556.2024.13.14.48

Ključne riječi:

new learning methods, textbooks, teaching processes, questions and assignments

Sažetak

Posljednje dvije decenije u obrazovnom sistemu Bosne i Hercegovine nastale su promjene koje se odnose na revidiranje nastavnih planova i programa, uvođenje novih metoda učenja i poučavanja te prelaska na devetogodišnje obrazovanje. Određeni aspekti usvajanja znanja ostali su nepromijenjeni, što se odnosi i na izvore saznanja. Među njima je i udžbenik, koji, bez obzira na navedene promjene, ostaje značajan faktor u nastavnom procesu i polazište praktične primjene obavezujućih nastavnih programa. U ovom istraživanju analizirani su čitanke za treći, četvrti i peti razred devetogodišnje osnovne škole. Predmet analize je zastupljenost pitanja i zadataka u čitankama prema Bloomovoj taksonomiji koja će dovesti do one najreprezantativnije.

##submission.downloads##

Objavljeno

2024-07-23

Broj časopisa

Rubrika

Articles